Video

Witam Cie w bibliotece moich klipów treningowych. Jeśli zaczynasz przygodę z koszykówką proponuje Ci zacząć z treningami „od podstaw”, aby opanować podstawy gry. kolejne treningi to starsze nagrania, jednak z ciągle aktualnymi ćwiczeniami i wskazówkami. Pamiętaj, że prawdziwy charakter poznajemy trenując gdy nikt nie patrzy!
 
 

Od podstaw

 
 
 
 

Inne treningi

TRENING#1 2ball drills part1 / 22.03.2012

Pierwsza część ćwiczeń z dwiema piłkami, doskonale polepszających koordynację, i panowanie nad piłką. Jeśli ćwiczysz tak jak na filmiku, zacznij od wykonywania każdego ćwiczenia po 30 sekund, im lepiej będzie Ci szło wydłużaj ten czas, a wtedy wyćwiczysz również swoją wytrzymałość. Ten zestaw wykonywany w ruchu staje się bardzo dobrą rozgrzewką.
Dzięki temu treningowi poprawisz:
 
Sprawność30%
Wytrzymałość30%
Technika60%
Eksplozywność30%

TRENING#2 wall dril / 22.03.2012

Jedno z moich ulubionych wyzwań, choć dla niektórych to ściana płaczu 😉 Zacznij od 20 sekund każdego ćwiczenia, i każde z nich wykonaj dwa razy. Im lepiej opanujesz technikę, tym dłużej ćwicz. Świetnym urozmaiceniem jest bieganie między liniami np. bocznymi boiska do koszykówki w trakcie przerw, kozłujemy wtedy na zmęczeniu i mamy świetne odzwierciedlenie boiskowej sytuacji — mimo zmęczenia musimy opanować piłkę. co z tego że tutaj stoimy przy ścianie i mamy dwie do opanowania 😉
Dzięki temu treningowi poprawisz:
 
Sprawność20%
Wytrzymałość40%
Technika70%
Eksplozywność30%

TRENING#3 2ball drills part2 / 29.03.2012

Druga część ćwiczeń z dwiema piłkami, doskonale polepszających koordynację, i panowanie nad piłką. To wyższa szkoła jazdy, ale nie zniechęcaj się początkowymi niepowodzeniami. Zacznij od wykonywania każdego ćwiczenia po 30 sekund.
Dzięki temu treningowi poprawisz:
 
Sprawność30%
Wytrzymałość30%
Technika80%
Eksplozywność40%

TRENING #4 ball handling warm up / 13.04.2012

Rozgrzewka z piłką, polecam wykonywanie tego zestawu codziennie, efekty gwarantowane. Wykonuj te ćwiczenia idąc szerokością lub długością boiska, a wracaj idąc do tyłu. Nie patrz na piłkę! Świetny sposób na rozgrzewkę.
Dzięki temu treningowi poprawisz:
 
Sprawność30%
Wytrzymałość20%
Technika60%
Eksplozywność30%

TRENING#5 dynamic stretching / 25.10.2012

Dynamiczny stretching, czyli coś bez czego nie potrafię sobie wyobrazić treningu.Wykonuj ten zestaw zawsze po rozgrzewce, a Twoje ciało przygotowane będzie na największe trudy związane z czasem bolesnym procesem pracy nad sobą 😉 zwracaj uwagę na szczegóły, wolniej, a dokładniej!
Dzięki temu treningowi poprawisz:
 
Sprawność70%
Wytrzymałość30%
Technika30%
Eksplozywność30%

TRENING#6 triple threat / 27.10.2012

Pozycja potrójnego zagrożenia. Pozycja uniwersalna. Koszykarska pozycja wyjściowa.
U-stance. Triple Threat. Różne nazwy, a ta sama postawa. Szczególnie polecam Wam ten filmik, dużo na nim gadam, ale naprawdę warto poświęcić te niecałe 7 minut, a przede wszystkim zamienić te słowa na boiskowe nawyki. 90% graczy których, spotykam na swojej drodze nie potrafi poprawnie przyjąć tej pozycji, a co za tym idzie, utrudniają sobie grę.
Dzięki temu treningowi poprawisz:
 
Sprawność40%
Wytrzymałość10%
Technika70%
Eksplozywność60%

TRENING#7 mikan drill / 21.11.2012

Ćwiczenie którego nazwa pochodzi od nazwiska znakomitego amerykańskiego centra George’a Mikan’a, który w swoich czasach dominował strefę podkoszową. Polecam wykonywanie ciężką piłką jeśli macie taką możliwość. Świetnie podwyższa skuteczność rzutów z najbliższej odległości. Nie tylko dla wysokich 😉
Dzięki temu treningowi poprawisz:
 
Sprawność40%
Wytrzymałość50%
Technika60%
Eksplozywność40%

TRENING#8 po kontuzji / 05.12.2012

Bardzo nietypowe ćwiczenia, bo wykonywane na krześle i na ziemi, więc możesz je trenować w niemalże każdych warunkach. nie marnuj czasu, i nie szukaj wymówek, wystarczy chwycić piłkę w ręce!
Dzięki temu treningowi poprawisz:
 
Sprawność20%
Wytrzymałość10%
Technika60%
Eksplozywność10%

TRENING#9 First step & lateral resistor / 28.01.2013

Tutaj trenuje ze mną sam mistrz świata we wsadach – Rafał „Lipek” Lipiński, zobacz jak radzi sobie z ciekawym utrudnieniem na nogach, urządzeniem o nazwie lateral resistor, które gorąco polecam! Dowiesz się również wiele o najprostszych sposobach mijania obrońcy wykorzystując eksplozywność pierwszego kroku.
Dzięki temu treningowi poprawisz:
 
Sprawność60%
Wytrzymałość40%
Technika70%
Eksplozywność70%